Ik wil personeel aannemen. Waarmee rekening mee te houden?

Wanneer u van plan bent om personeel aan te nemen, dient u met verschillende zaken rekening te houden. Denk hierbij aan de aangifte loonheffing en het bijhouden van een loonadministratie.

Wanneer u een geschikte kandidaat hebt gevonden voor de functie, dient er een arbeidscontract te worden opgesteld. Hierin staan afspraken omtrent zaken als proeftijd, arbeidsduur, salaris, opzegtermijn etc. Verder dient u als werkgever het personeel goede arbeidsomstandigheden te bieden. Afhankelijk van de branche kunnen hier extra regels aan verbonden zitten. Daarnaast dient u rekening te houden met overige zaken, zoals het bedrijfsreglement, de collectieve arbeidsovereenkomst (cao) en de verzekeringen voor het personeel. RSW biedt ondersteuning/advies bij alle bovenstaande zaken m.b.t. personeel.

Doet u internationaal zaken?

Wij zijn aangesloten bij INPACT, een internationale vereniging van onafhankelijke accountantskantoren. Door ons uitgebreide internationale netwerk kunnen we u goed van dienst kunnen zijn op dit gebied. Benieuwd naar onze internationale aanpak? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact met ons op
logo-inpact

Neem contact met ons op

Hieronder vindt u artikels over vragen die wij vaak voorbij zien komen. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen, we helpen u graag vooruit!

Neem contact met ons op

Wil je vrijblijvend een afspraak maken of heb je een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.