De beste wensen voor 2022! Team Asten is verhuisd naar Witvrouwenbergweg 15A, 5711 CN Someren.

Veelgestelde vragen RSW Salaris Online

We krijgen regelmatig vragen over de verschillende functies binnen RSW Salaris Online. De meest gestelde vragen hebben we hieronder voor u op een rijtje gezet: Veelgestelde vragen RSW Salaris Online.

Ik ben mijn mail kwijt en weet niet welke URL ik moet gebruiken om op de inlogpagina te komen?

https://rsw.nmbrs.nl/

Welke inlog moet ik gebruiken?

Uw eigen e-mailadres zoals vermeld in de mail inzake uw inloggevens die u van RSW Salaris Online  hebt ontvangen.

Wat is mijn wachtwoord?

U stelt zelf een wachtwoord in door op de link in de activatiemail te klikken.

Aan welke eisen moet het wachtwoord voldoen?

  • Minimale lengte van 15 tekens
  • Moet tenminste één hoofdletter bevatten
  • Moet tenminste één kleine letter bevatten
  • Moet tenminste één cijfer bevatten
  • Moet tenminste een van deze symbolen bevatten: !@#$%
  • Maak geen gebruik van deze tekens: < >

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet moet ik doen?

Bent u uw wachtwoord vergeten, dan ontvangt u via de knop wachtwoord vergeten op de inlogpagina per mail een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik krijg een “leeg” scherm als ik ben ingelogd, wat moet  ik doen?

Als u een leeg scherm krijgt, werkt u waarschijnlijk met de verouderde browser Internet Explorer. Deze browser wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren gebruik te maken van een andere browser. De browsers Microsoft Edge, Chrome en Firefox worden ondersteund.

Wat betekent de melding onbekend IP adres tijdens het inloggen?

Om het inloggen door ongeautoriseerden te voorkomen wordt tijdens het inlogproces niet alleen de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord gecontroleerd, maar wordt ook gecontroleerd of u inlogt vanaf dezelfde locatie (verbinding) als waar u uw account voor het eerst geactiveerd heeft. Indien wordt vastgesteld dat u, voor de eerste keer vanuit een andere locatie (verbinding) probeert in te loggen krijgt u tijdens het inloggen de melding ‘onbekend Ip adres’

Tegelijkertijd ontvangt u een email naar uw geregistreerde emailadres, waarmee u via een link in de email kunt bevestigen dat u vanaf deze nieuwe locatie wenst in te loggen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Via de knop acties of via uw gebruikers profiel (rechts boven in het scherm).

Hoe kan ik mijn salarisstrook bekijken?

Via het dashlet salarisstrook per periode of onder acties via laatste loonstrook bekijken.

Kan ik mijn loonstrook ook op mijn telefoon of tablet inzien?

Nadat u de account heeft bevestigd en een wachtwoord heeft ingesteld kunt u op uw telefoon of tablet de “nmbrs ess”  app installeren.

Hoe installeer ik de app en welke gegevens moet ik invullen?

De “nmbrs ess” app is gratis beschikbaar voor IOS en Android in de appstores. Na downloaden en installatie dient eenmalig uw gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd te worden. Hierna kunt u een pincode instellen waarmee in het vervolg ingelogd kan worden. Bij het eenmalig invoeren van uw gegevens wordt er om een domein gevraagd, hier kunt u rsw.nmbrs.nl invullen.

Hoe kan ik mijn jaaropgave inzien?

Op de website is de jaaropgave beschikbaar bij het overzicht van de salarisstroken. In de app dient u vanuit het menu te kiezen voor loonstroken en vervolgens naar rechts te swipen naar het betreffende jaar. Onderaan in het scherm wordt de jaaropgave getoond.

Staat uw vraag er niet tussen, of is er nog iets onduidelijk? Dan kunt u vanzelfsprekend contact opnemen met een van onze salarisadviseurs Frank van Wel of Max van den Berkmortel.

Doet u internationaal zaken?

Wij zijn aangesloten bij INPACT, een internationale vereniging van onafhankelijke accountantskantoren. Door ons uitgebreide internationale netwerk kunnen we u goed van dienst kunnen zijn op dit gebied. Benieuwd naar onze internationale aanpak? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact met ons op
logo-inpact

Neem contact met ons op

Hieronder vindt u artikels over vragen die wij vaak voorbij zien komen. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen, we helpen u graag vooruit!

Neem contact met ons op

Wil je vrijblijvend een afspraak maken of heb je een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.